گفتگو با خدا ...
گفتم : خدايا از همه دلگيرم
گفت : حتي از من ؟؟
گفتم : خدايا دلم را ربودند
گفت : پيش از من ؟؟
گفتم : خدايا چقدر دوري
گفت : تو يا من ؟؟
گفتم : خدايا تنها ترينم
گفت : بيشتر از من ؟؟
گفتم : خدايا كمك خواستم
گفت : غير از من ؟؟
گفتم : خدايا دوستت دارم
گفت : بيش از من ؟؟
گفتم : خدايا انقدر نگو من ...!
گفت : من توام و تو من !!
+ برگرفته از وبلاگ با من پرواز کن
+ نوشته شده در جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۱ ساعت 18:5 توسط مهتاب