گفتم : خدايا از همه دلگيرم

گفت : حتي از من ؟؟

گفتم : خدايا دلم را ربودند

گفت : پيش از من ؟؟

گفتم : خدايا چقدر دوري

گفت : تو يا من ؟؟

گفتم : خدايا تنها ترينم

گفت : بيشتر از من ؟؟

گفتم :‌ خدايا كمك خواستم

گفت : غير از من ؟؟

گفتم : خدايا دوستت دارم

گفت : بيش از من ؟؟

گفتم : خدايا انقدر نگو من ...!

گفت : من توام و تو من !!

 

 

+ برگرفته از وبلاگ با من پرواز کن

++ آهنگ خدایا با صدای مازیار فلاحی